Chevrolet Corvette C8 aneb americká módní ikona v novém

Vše bude v premiéře k vidění v lednu roku 2018  v americkém Detroitu. A že bude na co se těšit! I když nový typ vozu již absolvoval řádné testování. Už sjíždějí z výrobní linky první kusy, je počítáno s kapacitou okolo jednoho tisíce měsíčně. Nicméně už jsou plány do budoucnosti, neboť vize do roku 2020 počítá s další nabídkou zbrusu nových typů. V úmyslu je později zamýšlen i Chevrolet s hybridním ústrojí.
 motor Chevroletu
Chevrolet Corvette C8 aneb revoluční automobil
 
Nejen motor bude ojedinělým atributem nového typu automobilu značky Chevrolet. Motor s názvem LT5, který však s tímto označením byl použit již v 90. letech minulého století, kdy byl navržen společností Lotus. Chevrolet Corvette C8 bude vybaven sedmi stupňovou převodovkou. Nový typ C8 bude tak následovníkem předchozí sedmé generace.
 
Rovněž inovace je ve snížení hmotnosti a též zdokonalení jízdních vlastností. Tím se tak více přiblíží i zahraničním sportovním vozům. Interiér bude založen na bázi aktuálních supersportů, tj. středová konzole bude redukována na velký touchpad, jenž umožní detailní nastavení veškerých prvků v rámci komfortní výbavy. Stejně tak ohledně nastavení automobilu. Jelikož automobil nové osmé generace bude bez řadící páky, tím tak místo ní zaujme odkládací prostor na drobné věci, držák na nápoje i stanice pro chytrý telefon.
 
Jaké byly začátky automobilové značky Chevrolet?
 
Jak už název mnohé prozrazuje, za vším stojí Louis Chevrolet, který již jako mladý disponoval technickou zručností a nadaností. Zejména v rámci oprav jízdních kol v dílně značky Roblin. Nejen že se mu dařilo, ale dokonce podlehl cyklistice a začal se jí věnovat závodně. Na své konto si tak připsal více jak na dvě desítky vítězství.
 
Obrat nastal po jedné opravě amerického automobilu, kdy se v něm projevila vášeň a přání být automechanikem. Šel za svým snem. Přestěhoval se do Ameriky. I když jeho záměrem bylo zkonstruování pumpy na víno, kterou zamýšlel v Americe prodávat. Avšak místo toho nakonec působil po dobu šesti měsíců jako řidič v Kanadě.
 znak Corvety
Jeho automobilové začátky se datují v Brooklynu a to v rámci působení v automobilkách Dion-Bouton a Fiat. Díky usilovné práci se mladíkovi splnil sen. Avšak si to vyžádalo svou daň, kdy se to podepsalo na jeho zdravotním stavu. Ve 30. letech minulého století musel na čas přerušit svou aktivitu. Jeho cestovatelský plán po Evropě se tak stal jen nereálnou myšlenkou. Poslední roky svého života strávil cestováním, avšak bylo to jen mezi Floridou a Detroitem, kde také zemřel. Pochován je v Indianapolisu, kde měl největší podnikatelské úspěchy.

Rate this post