Máte nově vytvořený web doladěný do posledního detailu, na který jste právem pyšní? Možná vás o to víc překvapuje, že jeho návštěvnost není tak vysoká, jak jste očekávali. V čem může být tedy problém? Spousta lidí zapomíná na tak hrozně důležitou záležitost, jakou je právě seo optimalizace. Ta by měla představovat poslední článek v otázce tvorby webu, většina na to ale zapomíná. Co to ta optimalizace vůbec je, a jak vám může pomoci vyřešit problémy s malou návštěvností?
Vaše stránky budou ve vyhledávačích na prvních místech
Nízká návštěvnost je většinou způsobena právě tím, že váš web na internetu zkrátka zapadne. Když si uvědomíte to obrovské kvantum webů, které existují, tak je opravdu těžké mezi nimi prorazit. Základem úspěchu je výhodná poloha ve vyhledávačích, které představují primární nástroj k tomu, jak se dostat právě k vaší online prezentaci. Jak ale pokořit vyhledávače a dostat se na samotný vrchol? S tím pomůže právě seo optimalizace. Provádí se v několika základních krocích, kdy má každý svůj význam a opodstatnění.
– Návrh klíčových slov – Jaká klíčová slova potenciální návštěvníci webu nejčastěji zadávají? Na jaká se zaměřit, aby to mělo ten správný efekt? Odborníci vám pomohou s volbou vhodných slov, která vám přinesou úspěch.
– SEO analýza – Specialisté zanalyzují váš web, od kontroly jeho struktury, přes kontrolu interní duplicity textů, až po prolinkování. Všechny tyto faktory hrají ve výsledků důležitou roli.
– Tvorba PR článků – Copywriteři napíší na vybraná klíčová slova články, která budou tematicky laděná. Tyto články budou umisťovány na webech, bude prováděn takzvaný linkbuilding.
Pokud budou splněny všechny výše zmíněné kroky, tak je dost pravděpodobně, že se situace výrazně zlepší. Když si navíc prohlédnete ceník seo optimalizace, tak zjistíte, že se jedná o dostupnou službu, která může přinést velmi zajímavé výsledky.